piątek, 7 sierpnia 2015

1.No to zaczynamy

Hej jestem Alex ..znaczy na imię mam inaczej,ale wolę się kryć pod pseudonimem niczym Hannah Montana.Interesuję się fotografią i też w tym kierunku idę dalej jeżeli chodzi o szkołę...chciałabym wam pokazać to co umiem,ale też chciałabym zacząć rozwijać się w tym kierunku nawet na blogach czy forach.Chętnie zaczęłabym pracę z jakimiś modelkami więc jeżeli ktoś chętny to zapraszam bardzo serdecznie. Jestem ciepłą osobą z głową pełną pomysłów :) Fotografuję na terenie Dąbrowy Górniczej,Katowic,Sosnowca,Olkusza i okolic więc możemy się dogadać jeżeli tylko ty czytelniku jesteś chętny i napiszesz.
To chyba tyle na wstępie. 
Pozdrawiam wszystkich czytelników na których gorąco oczekuje.
Zapraszam też na facebook'a na którym jest mój fanpage,który dopiero rozwijam.


To życzcie mi powodzenia :)

Alex


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz